tisdag 24 augusti 2010

uuuh skola..

japp, då har man gått första riktiga dagen med lektioner och så, va ganska soft men ändå. bara jag som tycker det är grymt tråkigt att skolan har börjat??
men något som är kul är att gymnastiken började igår, roooligt:D, trode att det skulle bli lite mjukstart, och sanna ba: 20 varv runt salen, haha:P jag som har så himla dålig kondition(stavning?) men jag lyckades! wiho:D

haha men iaf, jag kommer nog inte blogga lika mkt nu eftersom skolan har börjat och då så finns det väl inte så himla mkt och skriva om elr?,

menmen ska inte skriva ngt mer nu för ingen orkar läsa så långa texter:P inte jag iaf, ibland kanske:)


haha, Fanny kommer döda mig för denna bilden:P men hon har lagt ut fula bilder på mig, så vi är kvitt nu :) kolla hennes blogg:http://sweetascandy.blogg.se/
<3

3 kommentarer:

  1. Kika in i min smyckesblogg!
    Säljer och tar emot beställningar på armband, halsband och örhängen, men även andra smycken/accessoarer!

    MVH Vissla Design

    SvaraRadera