lördag 28 augusti 2010

hemma igen från max, har städat nu så det tog lite tid:) nu kommer det komma ett långt inlägg :D

fick leksak på max, happyface :), haha :P

I dag så har jag bakat kärleksmums i form, tycker det är mkt godare:) skulle ha bakat bullar också men hann inte och vi hade inte mkt mjöl hemma:)


Igår efter skolan så åkte jag och ebba till a6 för att shoppa lite:) jag var nästan pank så detta var det jag hade råd med:P men får min månadspeng om några dagar bara:)


köpte ett sånt nagellack där det ska se ut som graffiti när man målar på, men det gick inte så bra för mig som man kanske ser:P men jag testade nu på en lösnagel och lät det första lacket torka mer och då blev det jätte-bra! :D

provade lite olika ögonskuggor som jag aldrig har använt, ska nog börja använda dom för de flesta är jättefina:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar